Monday, October 24, 2011

~ Tindak balas KiMiA pada hari isnin ~

Assalamualaikummm.....

Hari iSnIn...owhh! sungguh-sungguh-sungguh tak rajin.

Apabile aku cenderung untuk buat muke hamster cam gini pada hari isnin dan di tambah pula peka terhadap berita mengenai ketiadaan boss di office ------> makanya! rutin-tindak-tanduk-osmosis aku untuk hari ini adalah...!!!

1. Breakfast

2. Buat air Boh Teacino perisa Vanilla. Minum sambil kaki besila atas kerusi. Jari-jemari aku yang halus (perasannn~) pulak rancak klick mouse dari satu blog ke satu blog. Ape maknanya itu...??? aku tengah melawat blog-blog korang lah. Pastu jalan-jalan tengok online shop + online butik and segala mak nenek yg seperjuangan dengan nya...

3. Luch + jenguk-jenguk FB

4. Sambung aktiviti Blog Walking

5. Rase macam banyak main harini. Buat kerja sikit lah.

6. Ehhh....! kejap lagi nak balik dah. yahooo!!!
















::... ape yang aku dok mengarut ni....*cubit pipi sendiri >.<  ...::

No comments: