Tuesday, November 22, 2011

~ talam bermuka-muka ~

Assalamualaikummmm....


Harini aku nak post entry lepas geram. kalau korang nak bace sile buat muka geram. kalau sape yang tak minat nak baca, sile klick butang "X" kat hujung blah kanan pc, laptop, or ape-ape je lah gajet yang korang guna.


Jom buat muka geram. segera....!!!


Ok. mula.



Korang ade tak kenalan yang suke bermuka-muke nih. kalau dalam bahasa bukunya talam dua muka. tapi ini dah bukan dua muka dah ni. dah bermuka-muka dah ni. huh. ape yang cuba nak sampaikan ni, aku ade kenalan yang macam gini. perasaan aku...? sangat azab dan keji. auchhh!!!

Hey kau talam, cakap depan lain blakang lain, blakang lain depan lain. aku rase mcm nak penerajang je.


owhhh....sungguh tak sopan kau ain, hilang ciri-ciri gadis melayu. sabar....sabar....!!!


cewah-cewah kau talam.....tadi kemain cakap lembut gigi dari lidah, pijak semut pon tak mati. sekarang kau ckp. jangan kate semut, kau pijak gajah pon bley jadik arwah gajah tu. damn..!!!


Aku benci betul lah golongan ini. Yang aku tak puas hati tu. ade plak mereka-meraka yang bengap susu pecaya cakap malaun nih. macam bodoh je kan. cukup mudah diperbodohkan.

Aku...??? no, no,no.....


Tak semudah makan kuaci aku nak pecaya kata-kate golongan lidah bercabang nih.


aikkk....lidah bercabang plak.? tadi talam bermuka-muka. haha~
adik bradik la tuh.

korang kesian tak kat aku dikelilingi golongan sebegini. sangat ngeri bukan.???

ouwhh...terima kasih kat sape yang angguk.
sape yang geleng pale tadi.?  ok. hantuk kepale korang kat dinding sekarang.


Kecik-kecik dulu korang penah bace tak cerita dongeng pasal si penipu. asik cakap bohong je. last-last bila cerita rekaan die tu betul-betul berlaku kat die, sorang pon tak pecaye and tak nak tolong die. sebab semua ingat die menipu. hah hamik...padan muke, menipu sangat lagi kan. rase kan...!!! (giler emo aku)


Macam tu jugak lah yang terjadinya kat aku. nak kate aku bersubahat sebab merahsiakan perkara sebenar walau pun hakikatnya aku tau.??? patut ke.?
aku rase kalau aku bukak cerita lagi buruk padahnye. lebih baik aku diam kan diri and cuba jauhkan diri dari anasir-anasir itu. "tolong laa wehhh aku tak nak dengar dah cerita dongengan kau"

ok. ok. kalau korang tak brape paham mesej entry lepas geram aku ni....tak pe. aku maafkan. tak yah korang buat muke sedih sebab takut kena hantuk pale sendri kat lantai.


Aku dah puas~
Sekian dan Kesian. Adiosss....

No comments: