Wednesday, December 28, 2011

~ Dinner @Melaka ~

Assalaaamualaikum.... =)

Sambung entry outstation aku ke Melaka. =)

Kalau outstation ni Harus laaaa perut kenyang. Makan di taja lah kate kan. So Aku nak story Dinner aku masa kat Melaka haritu.

Kalau dah Melaka tu mmg terkenal lah dengan ASAM PEDAS nye kan.

Ini malam pertama kitorang kat Melaka. Tengok! siang asam pedas. malam pon asam pedas...! orang blanje. blasah aje. takyah demand banyak sgt kan hehehe~

Malam ke-dua kitorang kat Melaka ade official dinner. So pemborong bawak makan ikan bakar. wahhhh mewahhh..

Kitorang makan kat umbai. Memang famous jugak laa tempat ni kat Melaka. Tengok lah kitorang open table dari hujung sini sampai hujung sane. Meja paling panjang. =)


Part ni paling. paling. ohh aku tak bley nak kate lah. haha~
Dah kenyang dok beposing tak sudah-sudah. =P


OK! sekarang kitorang nak balik. guess what.???
Aku balik naik keta sport ok! haha~
Dah laa naik keter sport pastu bukak bumbung plak tu. yang geng2 lelaki panas hati je ngan kitorang.
sebab kitorang bertiga je yg dapat merase sebegitu =P
haha~




Perasan tak.??? Aku baru cerita dua malam je dinner aku kan. malam ketiga aku kat mana.? so tungguuuuu......... =D












::.... To be Continued ....::

5 comments:

putERi-kAtEk said...

fuyooooooooo naik kete sporttt....hahahhaa....
ha pasal resipi kek lapis masam manis tu kan.... sy rujuk kat blog ni :

http://yatiememories.blogspot.com/

byk resipi kat situ...sy salin kat situ la...hehehhee... kot la berkenan resipi lain kan...huhuhu

selamat masak!!

mama tisya said...

bab mkn mmg best..ketat perut...hahahah..lg best naik kete spot

~ cik AiN pinky ~ said...

katek: oraitt...thank's =)

mama tisya: ade lagi satu...lagi best.best dan best bile makan FREE hahaha~

Myra Jay said...

Meriah tul :)

~ cik AiN pinky ~ said...

meriah dan mewah dgn makanan...hehehe