Wednesday, December 28, 2011

~ Ke Melaka pulaksss... ~

Assalaaamualaikummm..... =)


Bulan lepas aku dah oustation ke Penang. so dua minggu lepas aku ke Melaka plak. aku pon take advantage lah bejalan-jalan kat Melaka. Nampak macam keja aku ni jalan-jalan-mengahabiskan-duit-company je kan. Bile lagi nak tonjolkan sifat-sifat pengikis kan. =P


Aku malas nak taip bejela-jela.
Tengok je lah gambo.
Penulisan aku macam skema je harini. *garu kepala~


Sesampai je kitorang kat Melaka, perut pon ape lagi, 
mule laa berkeroncong, berdondang sayang, berhip-hop bagai.
Maklum laa time lunch dah kan. So pemborong dari Melaka bawak kitorang makan kat restorant ni.
Restoran Tiga Lima. Kalau pegi Melaka tak pekena Asam Pedas jangan mengaku kau kat melaka lah kan. haha~
Aku.??? bantai je sume. aku belasah je. Hidang ape pon aku telan je kalau perot dah lapooo kan. hehehe~
So kalau nak tengok hidangan ape yang kitorang makan boleh klick SINI


Amacamm...??? teliur tak.??? hehe~
Aku link aje ke blog mamatisya.
Boleh kannnn mamatisya....hehehe~


OK! dah. Jom kite ke destinasi seterusnya~


OK. sekarang....sape tau kat mane ni.???
Haaaaa. ini namenye Masjid Selat. Cantik bukan.???
Masjid ni dibina tepi laut. Boleh nampak kan. So.....sementara tunggu yang lain-lain selesai solat nak tau ape kitorang buat.???


Hahaha~ ape lagi.....kitorang pon sempat lah berposing-posing.


BUKAN itu saje....aku...! sempat lagi.............
Kau tengok lah ni.....

Menumpang populariti. Well nak beli tak mampu. Hanya mampu posing je lah hahaha~
Keta sape yang aku sebat ni kan.?
no. no. no. bukan kereta scandle. tak patutttt kau jah main tuduh-tuduh...
ni keta pemborong dari Melaka.
Kaye kan???
Kaya. kaya.kaya....
Nak tengok tuannye.....
ini haaa.......

Haaaa ini haa tuan empunya kete.

OK! siap sume......Let's go to the hotel =)

Ini laa hotel yang kitorang menginap selama 4 hari 3 malam untuk kursus kualiti kalini. Jom tengok dalam bilik plak~


Ok laa kan. aku duduk sharing. sebab tu ade dua katil. Then ade balcony lagi. Boley lepak-lepak kat luar kan. hehee~ =D


Dah selesai Check in and urusan hotel. Ape lagi..! Time untuk terjah swimming pool lah plak. haha~
Syiok ade geng beposing-posing nih. Untung laaaa.....

Apabila malam menjelma. harus lahhh....
Ape.??? ingat aku pegi Melaka bercuti-goyang-goyang-kaki je ke...
Silap lahhh...!
Arahan!!! Semua kena ade kat Ballroom. biase lah. set-up untuk kursus pada keesokkan hari nye.

Nampak tak betapa GIGIH nye aku. =P
Sebelum aku nak bersenang lenang di ulik mimpi. aku kena buat keja nih dulu. haishhh~

Iron baju kat luar bilik. Ape.??? aku kena denda. takkk
Aku buat part-time lagi lah takkkk.....
Kena iron baju kat luar lerrr. dalam bilik tak disediakan iron. so nasib baik tempat iron betul-betul depan bilik aku. haha~










::.... OK! sampai sini dulu. aku ingat nak rembat bagi abis entry Melaka. tapi macam panjang plak. so, to be continued =D ....::



1 comment:

mama tisya said...

best posing2 kt pool...part iron bj tu tktahan