Wednesday, December 21, 2011

~ Perasan MODEL jap ~

Assalamualaikum...... =)


Aku nak hurai sikit pasal pic kat Wordless Wednesday aku harini.
Agak-agak ade yang tertanya-tanya tak.
Tanya ke tak tanya ke aku nak citer jugak =P

Weekend baru-baru ni aku dpt Voucher Makeover dari Cosway. Housemate aku ade buat part-time-job kat Cosway. Die ade bg tau aku kat Cosway die ade buat makeover. So die kate kat aku kalau ade kosong die nak invite aku.

Aku ni tak laa gigih sangat nak pegi makeover tu. sebab aku tau kalau diorang makeover aku, muke aku takkan jadik nye macam NORA DANISH or SITI NURHALIZA atau lebih cun dari mereka. =P

So hari ahad tu aku kuar lah ngan housemate aku ni. Die nih dah jadik rutin harian petang die akan ke Cosway. Tengahari tu lepas shopping barang rumah sikit and lepas makan die mintak aku hantar die ke Cosway. 

Sampai sane tibe-tibe Owner Cosway tu offer kat aku satu Voucher. Nih ha voucher nye...
v
v
v
v
v
v
Voucher nih nama orang lain laa. tapi die tak datang utk sesi makeover and photografi ni.
Aku lah yang untung nye. dapat Free. hehe~

Tak silap aku, nak dapat voucher ni kena belanja melebihi RM200. Then Makeover ni hanya di adakan di Cawangan-cawangan Cosway terpilih je.




Ok. sekarang mesti korang nak tgk kan muke aku after makeover. jangan gelak OK...!!! =P








Kualiti pic kureng sbb aku snap atas pic

Abaikan gigi aku yang besepah.
Sebab tu aku tak bley jadi MODEL.
Kalau masuk pertandigan Malaysia Top Model sure aku org pertama kena undi kuar. hahaha~ =P

















::.... Harap2 ade lagi peluang mcm ni. best jugak hehe~ ....::

4 comments:

DiNa RiaNa said...

uiks . cun ! cun !
dina dlu penah gak kena make over kat TS . tp masa tuh gambo free hair . so takleh tayang . best wooo dapat makeover cmnie sekali skala . terasa diri nie macam model . haha .

~ cik AiN pinky ~ said...

hahaha~best kan.kan.kan dina.....dpt feel2 mcm model. posing lentik2 badan tp snap muke je...hahaha

mama tisya said...

mmg lain..tk kenal..:)

~ cik AiN pinky ~ said...

mana taknye...die buang taik lalat ain. haha~ =P