Tuesday, March 27, 2012

~ TWM inter-house Challenge ~ *Boling yawww!!!*

Salam...... =)




Weekend baru-baru ni aku joint lah tournament bowling office aku. Haaa ingat tak entry aku pasal keserrramman aku nak joint tournament boling. hahaha~

Ye ye aku cakap tak nak main kan.
Last-last kirenye aku kene paksa joint la ni, sebab nak mencukupkan orang.
Kalau tidak nanti markah rumah sukan aku kene pancong. bhahaha~

Rumah sukan????

Ape gelak? Macam Zaman sekolah kan?

Hahahaha~ "ehh aku pon gelak...? upsss"


Ye laaa....meriah jugak buat mcm tu. ala ala Back To School gitu.
Walawehhhh......


OK.
Aku selaku ahli rumah hijau.
Dah laa zaman skolah pon rumah hijau.
Asal diorang tak buat rumah PINK ke kan?

Hahahaha~





Eh, jap. Ape aku dah merapu ni. Aku nak citer pasal boling tadi kan?



Ok. aku fokus!

Tournament boling ni buat kat Ampang Superbowl Times Square.
Jum layan gambo hari kejadian ~

Ni antar hadiah-hadiah yang di sediakan.
Untuk Tournament boling ni rumah hijau jadi penganjur.
So semua bercirikan hijau-hijau gitu. hehehe


Semangat betul masing-masing nak menDIVA kan diri. hahaha~
Yang bertopi besar tu ketua rumah aku. Rumah Hijau. Hehe


Untuk budak-budak ade Candy Buffet lagi.
Tapi aku tgk ramai yang ambik pak budak ngan mak budak jeeee. haha~


Pasukan Sorak rumah hijau. ;)


Ni Team aku.
Berjiran dgn team rumah biru.
Over tauuuu~ hahaha


Sekitar majlis penyampaian hadiah untuk pemenang2
Aku????
Haruslah takde. Kalau ade mmg dasaaaattttt lah. hahaha~


Jangan ingat yang baling asik masuk longkang tu sia-sia ok!!!
Dapat hadiah jugak tau....hahaha
Kau, ade???
=P


Pinjan sat yeee Rumah Oren....!!!
Hahaha~













:::.... Tournament kalini di menangi oleh rumah oren pada keseluruhannya. Rumah lain, next time cuba lagi. Chaiyokkk2....!!! Pasni ade Badminton pulak. waaaaahhhhhh ....:::

2 comments:

mama tisya said...

tiba2 ada gmbr last ngan piala ye..hehehe...go ORANGERssssssssss..hehehehe...kalo wat umh PINK best utk pompuan tp utk lelaki segan kot nk pki bj PINKY2

~ cik AiN pinky ~ said...

well...piala pinjam. haha~
tu lah....by the way....congrats utk team rumah oren....!!! ;)