Monday, April 30, 2012

~ Aku yang pening ~

Salam........ =)


Ehh...ramai yang cuti kan harini...
Aku pulak catat rekod peribadi harini. Boleh pulak datang office...
Kejadah betul....esok kan cuti. Aku Pening...Aku pening....

Pening lah...mati-mati aku ingat kan 1 May jatuh pada hari sabtu.
So mmg tak dapat cuti lah kan bile cuti sebegitu jatuh pada hari sabtu.

Tup..tup...aku tengok kalender hari selasa.

Uiksss...!!! aku tak amik cuti hari isnin.
Cayalahhhh!!!


Kalau dah last-last minit nak amik cuti tu boleh. Tapi kalau aku nak balik kampung last-minit mcm ni mmg tak laa rasenye.

Mau aku kene duduk kat tempat simpan beg bawah bas. Sure tiket bas sold out punye kalau cuti macam ni. Maklum laa kampung aku bukan banyak trip bas. hehe..


Nak amik cuti lepak kat umah je.? Membazir cuti aku je....baik gi office...
Ape sangat aku nak buat kat office harini. Keje yang urgent pon sume dah di settle kan.
So....melawat blog kawan-kawan lah aku. hahaha~


Harini aku sampai office pon lewat sikit dari biase.
Liat je nak bangun pagi....


Ohohoooo moga-moga harini cepat berlalu.....
Peace yowww!!!!
Esok cuti pulak....yes! yes! yes! =P

No comments: