Tuesday, April 24, 2012

~ Battleship memang terbaikkkk ~

Salam....... =)


Dah lame jugak rasenye aku tak tengok wayang. Last haritu citer ape ntah aku tak ingat.
Ha...! nampak kan?
Sampai aku tak ingat. Tu menunjukkan dah lame sangat lah tu aku tak tengok wayang. Hahaha~



So Sabtu baru-baru ni aku pegi tengok wayang citer Battleship dengan kesayangan lah. Cewahhhh~ hehehe (",)


Dah lame tau tak tengok movie luar negara nih. Yg pelakon-pelakonye mat salleh dan minah salleh serta mamat negro dan minah negro.
Asik tengok pelakon yang makan belacan je kan. Hahaha~


Aku pegi tengok dekat MBO Ampang.
Ye..ye...mall yang hidup segan mati tak mahu tuuuu....
Itu lah strategi kitorang kalau nak tengok movie yang tengah meletop. Pergi tengok kat tempat yang macam takde potensi org nak dtg. =P


Tapi.....mase fenomena filem Ombak Rindu dulu jenuh jugak aku nak dapat tengok....Last2 ke wangsawalk jugak dapat tengok. =P



Kasi review skit poster Bettleship. Aku google je hehe~
Hari kejadian tak snap pic pulak =P





Ape yang aku boleh cakap pasal citer ni memang awesome lah...
Ade klaka, ade suspend.. ;) 

Citer die mengisahkan pasukan tentera laut yang bertarung dengan alien....


Macam mane alien tu boleh datang ke bumi....
Macam mane tentera laut ni berperang dengan alien...
And ape jadi kat alien tu......kenelah pegi tengok citer ni. hehe~



If diberi 5 star untuk dipilih sure aku bagi 5 star untuk citer ni...full mark okeyh....!!!


USS Missouri

Best pegi tengok movie dengan org yang memang minat citer perang-perang ni. And maybe ade yang tak tau termasuk aku mengenai kapal ni....
Di hujung-hujung citer ade kapal ni. USS Missouri yang digunakan untuk bertempur dengan alien.
Sebenarnye kapal ni adalah kapal perang lame and telah di jadikan muzium. Hehehe~ Just info nanti sesape yang tengok kot ade yang kate kapal biase je. Sebenarnye kapal ni salah satu sejarah peperangan... ;)








p/s: Dapat ilmu bab-bab kapal plak aku pegi tengok citer ni. hehehehe =P




























:::.... Ade sesape yang dah tengok citer ni...??? ....:::

2 comments:

mama tisya said...

mbo ampang tu mmg tk rmi tp tk pernh lak p tgk..rmi ckp citer ni best tp tula..join contest tkmenang lak citer ni menang citer lock out

~ cik AiN pinky ~ said...

tp kalau pegi MBO ampang tu kalau sampai awl and nk tggu movie mmg bosan lah...haha

Mmg best citer ni...boleh kate majoriti yang tgk kate best. tak jumpe lagi komen negatif. hehe..