Monday, July 23, 2012

~ Dapat "hadiyaa" ~

Salam readers......




Wahhh harini rezeki murah laa....

Haa...cantik kan kotak tu...
Isinye pon lumayan. hehe :)

Kat office tadi dapat bende ni...balik rumah baru aku bukak. oh...ade kurma and kismis and ade dua ketul cokelat tu...hehehe

Kemain cantik lagi kotak die...smpai aku rase tak sampai hati lah nak bukak..
siap ikat-ikat reben bagai. haha~
Tapi bukak lah jugak kan....

Sebenarnya bende ni pemborong dari Penang yang bagi.
Murah betul hati beliau...selalu kirim sesuatu kat kami di KL ni. hehe~
Dulu die pernah bagi jeruk sebalang sorang...


Kitorang paggil beliau MAMU....
Thank's mamu sbb bagi kurma ni...semoga di murahkan lagi rezeki.... ;)


Macam tau tau je kan aku ni memang suke kumpul kotak kotak ni. Dapat plak kotak cantik macam ni...wahhh suke sangat sangat... heheeee ;)

4 comments:

mama tisya said...

pantas sudah update...baru ingt nk wt teka teki apa ada dlm kotak:-p yg mcm cekelat tu sebenarnye gula2 cap udang zaman kecik2 dlu tp die dh ubahsuai...mmg sedap

~ cik AiN pinky ~ said...

hehehe...semalam baru makan gula-gula tu je satu... ;P

cukup sangat dah ni stok kurma sampai habis puase...sume dapat pree...hehe

nur said...

bestnya.. cantik packingnye

~ cik AiN pinky ~ said...

kan...kan... hehehe ;)