Friday, September 28, 2012

Tak sedar sedar lagi..???

Salam Readers... And salam Jumaat :)

Harini aku baru masuk office setelah 4 hari di Kuala Terengganu. Ape lagi...Outstation la....
Kalau ikutkan malas je nak masuk office harini..heheee. Maklum laa perjalanan dh hampir seharian. Tp takpe lah harini kan jumaat...
Lagi pon aku ade misi penting harini. =P





Haa...bukan..bukan... aku bukan nak jual baju kat sini :p
Ni misi yg aku cakap td...
Last Week aku beli baju ni...Tapi kannnn tapi kannnnn...
Aku lupe yg aku dah membesar sikit sekarang.. =P

Konon aku nk pakai mase wedding cousin nnt. Tapi balik rumah haritu bile fitting.....
Alamakkk...tangan tak boleh masuk. Ok Fine!
Lupe diri seketika. Gedik gi amik saiz S kan...konon muat lah. ceh...! :p


So kejap lagi aku nak try gi tukar. Hopefully boleh tukar lah. Even tak dapat warna yg same...
Kalau tak boleh nnt aku pikir pikir kan nk jual or sedekah... Errr ade ke yg nak beli :P  Hahahaha~

No comments: